now that you are haunting me

live jag hoppas på under 2018
  • LIGHTS
  • enter shikari
  • fall out boy (igen)
  • the front bottoms (feb)
  • foo fighters
  • turnover (maj)
  • four year strong (maj)
live jag har bokat 
  • don broco technology release show 3 feb at the hippodrome in kingston
 
Idag bokade jag och Ella en vecka i Lagos, Portugal med TUI. Sansibar heter hotellet som har fem stjärnor, spa, gym, 2 utomhuspooler, 2 min till stranden, 2 utomhusbarer och en no children policy. kommer bli helt ljuvligt. körde pa half board vilket kommer bli så skönt. och sen är det 10 min i taxi/på moped till lagos stad där man kan se mer samt gå ut. vi flyger den 28e juni från stansted. andra saker och se fram emot är belfast i mars med holly för att hälsa på jess. och sen i påsk kommer nog mamma hit. sen såklart manchester och brighton med jobbet i maj för olika event. download festival har ett bandsläpp på tisdag så får se vad det innehåller..
 
har också massa spin classes bokade vilket ska bli kul.
 
https://www.youtube.com/watch?v=GwRzjFQa_Og borde också kolla på denna dagligen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0