right time, right place

1. Hur har 2016 varit?

bästa året i mitt liv

2. Tror du att 2017 kommer att bli bättre?

hoppas på det!

3. Blev du kär i år?

nej

4. Vilket datum från 2016 kommer du aldrig att glömma?

oj. förmodligen 15 juli när jag och ella flög till new york och vår tid där. också 6 september då jag tog examen

5. Vad var din största framgång 2016?

att få högsta betyg på dissertation, tagit examen samt flyttat in till london och fått inte ett utan två jobb i industrin, helt själv utan hjälp från någon.

6. Vad spenderade du mest pengar på?

mat och alkohol tror jag haha. förutom det är det nog konsertbiljetter eller transportbiljetter.

7. Vad gjorde dig riktigt glad?

att lämna high wycombe för london

8. Vilka sånger kommer du att minnas från 2016?

hoodwinker (enter shikari), stitches (shawn mendez), meteorites (lights), the brett ellis school of witchcraft and wizardry (say anything), kids (onerepublic).

9. Vilka har du umgåtts mest med?

faye, alice, emma och alicia skulle jag nog säga.

10. Bästa minnet från 2016?

new york definitivt samt examen

11. Är det något du saknar från 2016 och vill ha 2017?

mer ekonomisk kontroll haha. och massor av mina svenska vänner nämre mig.

12. Vad önskar du att du gjorde mer?

läste. har börjat läsa på tunnelbanan och tycker väldigt mycket om det men gör det sällan.

13. Vad önskar du att du gjorde mindre?

jobbade haha?

14. Årets favorit TV program?

oj svårt. kan nog vara the walking dead, grey's anatomy, law and order: special victims unit eller orange is the new black

15. Vad vill du säga till dig själv inför 2017?

fyfan vad du är grym! keep it up. och det är okej att släppa loss mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0