bit of more than i can chew

är så jävla extremt fattig och csn kommer inte förrän på måndag och detta är en lista på grejer jag ska köpa:
  • weekend getaway med pojkvän för att fira valentines day plus anniversary
  • biljetter att see lights i london
  • biljetter att se four year strong i london
  • tuition
  • smink
  • bikinitrosor
  • body butter i ton
  • tour (resa till spanien i påsk med alla sportslag)
  • skulder till föräldrar
  • något klädesplagg till mig själv!!

ska skaffa ett sparkonto på min engelska bank också. måste verkligen börja budgetera på riktigt. sen börjar yogan igen nästa vecka så ska se till att börja gå varje vecka. och gradering på taekwondo också. mycket på g. positivitet gäller från och med nu. nu ska jag gå ner och laga middag med cellyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0