i'm just a problem that doesn't wanna get solved

15 dec.
sverige om 8 dagar. blev ingen jul i england. men så kan det bli. det spelar ingen roll hur mycket man försöker om man inte är med en person som möter en halvvägs eller kompliterar ens egenskaper. håller på och bygga upp mig själv igen. 29 dagar tills panic! at the disco med alice på brixton. 92 dagar till Lights på Hoxton bar & kitchen. Är färdig om ca 6 månader. Sjukt. Tänker mig ett liv i london under de nästkommande åren. jobbande som event organiser/operations manager/tour manager, fritiden spenderar jag med taekwondo och något som lyfter upp kvinnor i samhället, kanske bara spenderar tid med ett nätverk av kvinnor i industrin. Något volontärsbaserat som har positiva effeketer. Och framförallt spenderar jag tid genom att gå på gig så ofta som möjligt. Och har någon i mitt liv som bor i england som jag pratar svenska med regelbundet. för min svenska blir sämre dag för dag. Men först vill jag se USA den här sommaren. vill verkligen få det och funka och spendera tid där. unna mig själv, åka för min skull och göra det jag vill. det förtjänar jag verkligen efter allt jag har gått igenom. ge mig själv det i examenspresent för jag har gjort så bra ifrån mig. tre bra egenskaper jag har är att jag är insiktsfull, generös, lojal och rolig. och snart ska jag börja skratta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0