sometimes you win, sometimes you learn

är currently i Bristol på student nationals i taekwondo. haft en sån jävla bra helg, lärt mig hur mkt som helst och presterat väldigt bra för att vara första tävlingen. hela laget har presterat bra. nu väntar vi bara på prisceremonin innan vi tar fina forden tillbaka till wycombe. saknar alla flatmates och imorgon får jag träffa kel igen efter tre nätter ifrån varandra. haha vi är så patetiska, hörde av oss efter drygt ett dygn och båda konstaterade att det kändes som att vi hade varit ifrån varandra i veckor. men det är så det kommer få vara lite nu eftersom jag åker till örebro på fredag. och sen i början i april åker han till Spanien innan jag åker till Sverige igen för att jobba på cg. imorgon ska vi alla kurstjejer ut och fira amanda och på torsdag är det vårat eget event 'hoedown' (så jävla random) ska försöka övertala Aaron att åka förbi mcd på vägen hem. har huvudvärk. 9am lecture imorgon. blä 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0