absolution

spenderade sex dagar i sverige. hade det hur bra som helst. kom hem till wycombe, åkte tjugo minuter bort och såg the pretty reckless och fall out boy på wembley arena på torsdagen. helt sjukt. sju år av väntan. känns fortfarande som att det inte hände. på fredagen tog jag och kel hans bubbla och åkte hem till hans föräldrar och hemort romsey över helgen. hade det hur bra som helst. nu är det tillbaka till verkligheten och dags att ta tag i plugget och träningen. på onsdag är det varsity mot roehampton uni och fet utekväll. och på fredag fyller min mitch tjugo så då äre också fest haha. har också betalt sista hyra och tuition vilket har gjort mig så jävla pank de resterande veckorna. kunde gått liknande kurs på universitet i sverige, men ångrar inte en sekund av detta beslut. pengar är bara pengar. i helgen var det sex månader jag flyttade hit. trots många upp och nedgångar så jag ångrar ingenting. för det har gjort att jag landat här, och kan inte beskriva i ord hur bra jag har det nu. 

och the pretty reckless nya album är så jävla bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0