look what youve done to yourself

tror det är mitt syfte i livet att lägga enorma summor på flygbiljetter. har mer eller mindre gjort det sen jag var sexton och en av mina bästa vänner bodde i tyskland. har iallafall köpt hembiljett (och retur) till november (om 27 dagar) då jag ska stanna en knapp vecka och försöka få mitt körkort igen. (teorin går ut). sen åker jag tillbaka igen den 19 dec - 14 jan då jag har christmas break. ska nog köpa de biljetterna så fort jag fått in slutlönen innan priserna höjs som fan. idag har jag inga lektioner. borde öppna läroboken jag köpt och städa mitt rum. tvivlar på att något av de grejerna kommer hända. 

hade initiations för taekwondo the other day, dvs att de third years tvingar på gruppen med freshers konstiga outfits och super de fulla innan de blir initiated på scenen på the su (if you make it there). needless to say att jag inte gjorde det då det var förbjudet att prata och svära... haha. grymt rolig kväll iallafall, och träffade väldigt mkt nya människor då vi slog ihop oss med mma, boxing och karate. älskar att träffa nya människor. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0