i gotta live on an island to find the truth


beställde just två klänningar för 270kr tsm från asos och beställde tidigare idag en four year strong tshirt. är glad för tillfället pga alla bra vänner jag har här samt hemma. förhoppningsvis kommer jag också se all time low för 6e gången i mars med paulina. och oavsett om jag får standing tickets eller inte (har en crappy seating ticket i hörnet av arenan) så kommer jag iallafall höra fall out boy göra en live spelning innan jag dör. och the pretty reckless drar snart ut på european tour och förhoppningsvis får jag se dem också då de ställde in deras spelning i augusti i london som jag skulle gått på. jag har också bestämt mig för att åka till spanien (med buss) med alla societies i april på partyresa. lätt värt pengarna för upplevelsen så ska spara lite nu. min syster emilia har också visat intresse av att komma och hälsa på mig, hon blir den första att se high wycombe. jag bär på så mycket heavy stuff nu så det är viktigt att se det positiva också. jag bestämde mig för att inte gå ut ikväll som alla andra då imorgon är den enda dagen under veckan som jag har en späckad dag med lectures and seminars innan två timmars tawkwondo-träning på kvällen. så ikväll är det jag och chipspåsen+någon chick-flick. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0