calm down

så sjukt hur en person kan bli så viktig för en. saknar mycket hemifrån med älskar verkligen kursen och alla mina lectures/seminars. vet att det är här jag vill vara men ibland vill man bara springa hem till sitt rum och krama mamma hah lol.

ikväll är det off to pub med flatmates. spänannde helg framför mig. imorgon är det school of rock at the student union och alla går klädda i skoluniform (måste fixa) och de spelar bara rockmusik hela kvällen. way excited. och nästa helg ska jag träffa en gammal klasskompis i london och vi ska på någon fancy club hah. so excited for talking swedish face to face with someone istället för över skype. det kommer bli braaaaaa. 


day by day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0