at the end of the road

 
the 
 
bildbomb. 

brook street halls, block E, flat 3

i torsdags spelade ett bra band (canterbury) på våran student union. och i lördags klädde vi oss i skoluniformer och drack oss intoxicated. eftersom jag pluggar music and live events management så ska min kurs få arrangera en kväll på the su i december och vi har bestämt oss för att göra en brooklyn warehouse rave fest. imorgon får jag hem en lärobok av ann harrison som jag vill sträckläsa. ikväll åt jag nandos för första gången med flatmates. gott vare. nästa vecka måste jag hålla i mina pengar bättre. och reda ut lite grejer. nu ska jag se pilotavsnittet av breaking bad och se om det är ngt för mig.

too weird to live, too rare to die får jag en 80's vibe från, vilket jag diggar hårt. kan inte köpa kighs nya album från  itunes än för jag måste registrera ett uk bankkort om jag ska kunna handla i den affären, men har inte kunnat fixa ett än pga omständigheter. inte vill min spotify fungera pga det. annyoing. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0