irony of dying on your birthday

2013 års valborg slog ju 2012s med hästlängder. förra året försökte jag grilla och gå ut med kompisar men fick inte ens ner potatissalladen, vilket också betyder att det var sådär exakt ett år sen jag var inlagd. (jippie 1) förstår inte ens varför jag uppmärksammar det. jag har äntligen fått save rock and roll. fast den ligger i hjärsta. hos mina föräldrar. (jippie 2) ska ta mig dit imorgon. nu jobbar jag också ännu fler timmar vilket betyder att jag har 6 stängningar i rad framför mig. (jippie 3) och det här med körkort.. varför började jag ens? jävla omöjligt.(jippie 4) och har 4 mån på mig. 

jag är asbra på att vara positiv och inte tycka synd om mig själv. 

aja. lyssnar iaf på bra musik. musik är bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0