show me what you're working with

vet inte vad jag ska göra. kollar för närvarande igenom de 4951 filerna (bilder och videor) jag har tagit med min iphone sen jag skaffa den i januari. vill på ett sätt dela med mig av allt för de är way too awesome att hålla för mig själv men skulle aldrig veta var jag skulle börja. har bilder på allt ifrån ego pics med musikalsmink, till gig, till övergivna chips, till fyllofoton, till sushi, till främligar and the list goes on. har också videor som visar allt ifrån mig och linnea som sjunger karaoke på en bar i norrköping, till videor som man inte har vetat spelats in, till studenttal, till när linnea och magn hälsade på mig på sjukhuset till när jag står och dansar på en bar i alanya. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0