long live us

http://yellowcardrock.com


grymt psyched över att yellowcard kommer till sverige tillsammans med the blackout i februari. kommer bli så sjukt bra och var precis vad jag behövde. nu har jag al pitcher i örebro 11/11, ymas at wembley 8/12 och detta och se fram emot. perf. 

idag gick jag på stan och åt sushi med min rock janina. sen kom jag hem, hittade all time low's nya 'don't panic' i brevlådan och spela den medan jag tränade sönder. fuckin good day alltså. jobbar stängning dock tisdag, onsdag, torsdag och lördag så det är ju mindre kul. fast det blir jämt mycket roligare den 25e varje månad. tror det finns någon magnus uggla låt om det hehe. så...yep. 

OCH ELLA KOMMER HEM FRÅN POLEN PÅ ONSDAG!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0