don't want to lose my love



har haft en jävligt bra helg trots att jag har jobbat sönder. i fredag t.ex. sågs det paranormal activity 4 på bio och jag sket på mig och kunde inte sova. och igår efter jobbet så gick jag ut med elvira (som är i sverige!!) + andra bra människor. det är också knäppt hur en liten sak kan få en att se så annorlunda på allt. fast kan fortfarande inte få bort känslan av att jag gör allt fel. men jag är i alla fall glad. nu är jag helt utslagen i sängen, kan inte ens resa mig upp för att spela gitarr. är ledig imorgon, så då tänker jag äta sushi med janina. och det är inte länge kvar tills england och ymas. och ska få lite eld i baken nu och ansöka till två universitet (senaste ansökningsdag 15 januari!!). och det här har varit en jätterandom post. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0