with a little poison we can burn this place down

namn: A.G.
piercingar: hål i öronen
tatueringar: none.
längd: hela 162 cm över havet
skostorlek: 37-38
hårfärg: ljusbrun ombre
fräknar: jup
motto: mååånga. på sistonde har "you've got what it takes, but it's gonna take everything you've got" ekat en del i mitt huvud.
kär? mycket möjligt.
önskar du att du bodde någon annanstans?
 alltid
tycker du att du är attraktiv? nje. man har väl sina dagar, som med allt.
vilket schampo använder du? uuuh whats it called? gliss någonting.
vad är du rädd för? inte så mkt förutom deep stuff
gillar du berg- och dalbanor? ja och nej. har ångest som fan innan och hatar tanken men får oftast världens kick efteråt och vill köra igen och igen....

senaste…
filmen du hyrde? area 407/tape 407
filmen du köpte? i love you, man (favorit, hittades billigt på jobbet)
låten du hörde: lyssnar på denna just nu, som en liten hipsterhora
låten du laddade ner?
 minns ej. senast var 2007
personen du ringde? ella (aka bästis sen lekis)
personen som ringde dig? min syster, som fyller 23 dagen till ära
TV-program du såg? senaste criminal minds avsnittet
person du tänkte på? oj, i don't know

favorit…
låt: this one
sak att göra: resa, planera och spela gitarr
sport: don't know, gillade taekwondo tidigare
kläder: oj, kanske strumpebandshållare...eller min skinnjacka som jag haft sen -07
film: i love you, man är härlig. också alla hp ofc
serie: himym, friends och criminal minds

har du någonsin…
gråtit över en pojke? det tror jag
gråtit över en flicka? ja.
ljugit för någon? yep
varit i slagsmål? inte vad jag minns
blivit arresterad? no
träffat någon från internet IRL? nej

antal…
gånger du varit kär? skulle tippa på tre
gånger ditt hjärta brustit? två?
hjärtan brustet på grund av dig? hur ska man kunna veta detta?
tjejer du kysst? fyra..
gånger ditt namn varit med i tidningen? en i samband med tamtam

senaste…
boken du läste? harry potter and the deathly hallows part two
personen du fick e-mail av? nasty gal
personen du fick brev av? sophie
personen du fick sms av? oliver
gången hela din familj åt middag tillsammans? hela min familj? i somras tog sig alla till stan och gick ut och åt för mammas 50-års dag.
saken du köpte? denna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0