music's my bag

l

 imorgon börjar jag jobbet 1730 (typ normaltid, idag dock öppnade jag butiken för första gången, kul.) innan jag börjar ska jag bara skriva hela dagen, och förmodligen träna något. hela processen går sakta men säkert framåt. bl.a fått mitt slutbetyg översatt och fixat referenser. tiden går fort!! har spelat gitarr i några timmar nu så nu säger både fingrarna och ryggen ifrån. ska se film med lillebror. hejdå. 

igår var jag förresten på al pitcher finally. jag kunde inte andas under hela giget. sjukt jävla klockren människa. efteråt klättrade mannen upp till där jag och janne satt och sa att han kände igen mig från twitter (skam) och när alla hade gått hängde vi kvar och snacka och tog kort. kul kille. haha. 

btw. har nu även the påtår tour att se fram emot i vår. gäller att planera in kul grejer så man står ut i sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0