sleepwalker

klicka här för att lyssna på en bra låt

jo about the fact that time flies. jag är en sån människa som jämt blickar framåt och aldrig riktigt stannar upp och tänker tillbaka osv. så jag tänkte göra det lite nu.

jag kommer aldrig glömma:

- mina sommrar på stenboda kollo i askersund från 2002 till 2007. helt klart det mest underbara man kan få uppleva som barn. 
- när jag slutade nian från karl johans skolas musikklasser 2009 och att jag kunde inte vara mer excited för gymnasiet. 
- hur jävla tystlåten och tillbakadragen jag var på högstadiet och i början av gymnasiet.
- när jag gick på högstadiet och aldrig hade tagit en enda gitarrlektion, men ändå letade upp ackord till ashlee simpson låtar som jag spelade på repeat och hade enorma problem med att ta ett Bm. 
- hur mycket mitt hjärta krossades och panikattacken jag fick ensam på frankfurt hahn flygplats juni 2010 i tyskland efter att ha sagt hejdå till tysken som jag hade spenderat ett år med och hur jag grät under hela boardingen till italien.
- hur underbart det var att resa själv mha bil, flyg, tåg och spårvagn från mitt hem i örebro till tyskens i darmstadt under höstlovet 2010.
- när jag köpte min musikanläggning till mig själv i konfirmationspresent 2008. 
- när jag köpte min hagström stålsträngade gitarr i februari 2011.
- hur dåligt jag egentligen mådde när jag var inlagd på sjukhuset nu i maj 2012, och paniken jag hade över allting och känslan av maktlöshet.
- hur säker jag blev på saker, hur mycket jag saknade människor, och hur mycket jag förändrades av resan till togo med tamtam i april 2012.
- englandsresan med kören under december 2010 och 2011 och hur underbart det var att bara vara i en engelsk miljö. 
- den 8e november 2010 i darmstadt och hur en kväll kunde få mig att känna mig så levande.
- hur glad jag var när jag fick mitt nuvarande jobb, och hur jag inte kunde haft mer tur med medarbetarna.
- när jag tränade judo och tae kwon do tre gånger i veckan under högstadiet och faktiskt var helt okej duktig på det. 
- hur mycket jag är upp och ner angående allt i mitt liv konstant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0