end of sight



önskar jag kunde se lätt på vissa saker. saknar också lata helg morgonar när man bara kan ligga och dra sig och not have a bunch of shit to do or get to work. får intala mig själv att de långa timmarna och stressen blir värt det när man har en rejäl fickpeng till england. anyways. hade dinner med gamla klasskamrater från karl johan skolans musikklasser earlier tonight. fyfan va lucky jag är när det kommer till vänner. de sista två av åtta skrika konserter var igår och det var bittersweet att lämna projektet bakom sig. körsången och solot gick helt ok förövrigt. gick ut efteråt och kom i säng vid halv fem. jobbade också i förmiddags. oh well. allt känns grymt segt nu också med massa skolarbeten man ligger en del bakom i, men det kan man ta igen på höstlovet. längtar också till four year strong spelningen då man bara kan get lost i musiken. fyfan. har också several gitarrframföranden framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0