until i hurt somebody

jesus christ, the amount of shit i have to get done. ibland hatar jag att jag inte kan säga nej. till något. (det här är btw min publicerade dagbok, så jag förväntar mig nor bryr mig inte om ni bryr er)

imorgon (fre)
- ljudteknik
- vokalensemble
- lunch
- svenska
- stan
- repa
- köpa sushi
- ta med x antar pers hem
- göra iordning oss (medan hämta x antal pers vid busshållsplats)
- take tequila shots (dear lord pray for me)
- gå ut och köra hårt för sista gången innan juldagen (skulle egentligen inte ut imorgon om det inte var för att magn har fyllt och har planerat sen forever)
resterande helg:
- plugga nkB
- plugga rastafari muntligt
- plugga buddhism
- plugga svB
- bio
- plugga sång
- plugga engB
- träna
- ordna usb minnen
- repa
- ordna ekonomin
- tusen andra grejer
ska till frisören på måndag. har bestämt mig efter mycket velande att inte klippa av håret. vill ha långt till studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0