somewhere perfection lies, but not for you and i



näääääästan färdig med religion, och så får man en till uppgift. oh well. var på möte idag med min studie och yrkesvägledare så nu är hela röran med kursen lite klarare. ska lite senare iväg på en gitarrgrej innan jag måste hem och analysera en diktsamling av majakovkij. måste skriva en till uppsats om "the strange case of dr. jekyll and mr. hyde" också. sen ska jag sjunga på spanska(?) imorgon på sånglektionen. lön nästa fre och då blir det sushi, tequila och utgång med magn m.fl. ska också unna mig några skivor och klädesplagg har jag bestämmt. sen är det nästan dags för southport/manchester. sen kommer väl jävla julen också. oh well

patrick stump - run dry (x heart x fingers)
four year strong - just drive
lights - flux and flow
porcelain black (ft. lil wayne) - this is what rock n roll looks like
butch walker - suckerpunch
yellowcard - for you and your denial
dave m - cut me loose
you me at six - crash
there for tomorrow - get it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0