make up song

är inte många veckor kvar på året. sen smälter snön, sen massa events innan studenten (som tysken maybe ska närvara på, ska fixa en studentmössa till henne). sen vad? jo. jobba i massor=pengar=england. älskar också att jag inte kan fokusera på något längre i skolan. för mycket tankar och sånt skit. längtar efter england i dec. längtar till fys i sthlm. köpte kort på friskis också. och massa alkohol ute igår. woops. mitt nya rum är grymt snyggt för övrigt. vill också gifta mig med joshua för han är så perfekt. sen vill jag möta dave på en underground club i england och diskutera musik i timmar. jo. ångesten för alla framträdanden börjar sakta men säkert komma. välkommen tillbaka. har känns konstigt utan dig. jag har också för lite telefonminne så jag får full inkorg hela tiden. borde bara tömma den men eftersom jag är en person som inte kan släppa något så lär man inte komma någonstans på den fronten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0