the music or the misery

funderar på att göra lite listor då och då med de mest spelade låtarna i mitt itunes/spotify bibliotek. borde dock inte spendera så mkt tid vid datorn som jag gör. måste träna gitarrstämmor till konserten på konserthuset plus lite annat. får se om man spelar gitarr igen på nästkommande konsert i skolan, vore bra. beror på vad det är för låtar, dvs. vem vi ska tributa. vet att det är någon svensk iaf, så det lär ju inte vara några bra låtar. oh well. imorgon har jag sånglektion tidigt innan historian och franskan. sen är writing skills lektionen inställd. ska skriva klart min short story hemma. och sätta mig på crosstrainern. ja. så blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0