147692

1. vill köpa dessa skivor just nu
- vices and virtues (panic! at the disco)
- light me up (the pretty reckless)
- say anything (say anything)
- forever the sickest kids (forever the sickest kids)
- truant wave (patrick stump, om EP gick att köpa som skiva)
2. har fått en dags jobb en dag i april.
3. kommer nog köpa dessa älsklingar för pengarna
4. vill åka till england sådär jättemycket just nu
5. efter gitarrkonserten ska jag gå ut med lite fler cvn
6. mamma håller just nu på att göra kycklingsallad
7. känner mig ganska motiverad när det gäller träning på sistonde. sitter faktiskt i träningskläder just nu.
8. min hagstöm gitarr är det bästa som finns
9. efter ella typ hehe
10. frankrike i sommar
11. glömde för en sekund att jag har ett oanvändt presentkort på h&m
12. sushi är livet
13. artonårsdagen är inte långt borta
14. tysken kommer snart hit
15. nu ska jag sätta mig på crosstrainern
16. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0