p&l part neljä

springer backstage. möter killarna som i sin lycka säger att det var deras bästa spelningen i deras karriärer, då råkar jag kolla rätt in i daniels ögon och han i mina och säger "okej. jag tror jag behöver en sopkvast". var inte meningen till honom men äh, han tog inte illa upp. sopar och roddar tills miss li börjar. åt under spelningen förutom sista låten som man dansade som fan till. sen började helvetet. foreigner har största scenen av alla då de också avslutade festivalen på eldorado. bond:ade som fan med deras crew dock. kul så in i helvette hade man. även under foreigner såg man den mest kända låten bara "i wanna know what love is". och fångade lite uppmärksamhet i sina gula västar. efteråt rodda man ner allt deras och får blir kallad av kevin i crewet "sweetie, honey, baby, ladies, girls" stup i kvarten. han var nog chockad av att jag och baja-madde tog så mycket intiativ och bar mycket "fastän" vi var tjejer. "not bad for two sixteen year olds" vågar han också uttrycka då vi svarar något i stil med "not cool, man. we're 18." det roliga var sedan ute på lastkajen då han säger "liking the view" när jag böjde mig ner för att plocka upp en förstärkare. han skämtar lite mer sen och ger mig runt femton plektrum när jag berättar att jag spelar själv. sa sedan hejdå till dem och drar med mina nya vänner till campingen. smsar mina tjejer och möter dem vid visby campet där killarna från kings of leon sitter. satt där tills 07:30 och betedde sig onyktert pga lack of sleep. kommer tillbaka till mitt och janinas tält och märker då att några killar mitt emot sitter och spelar en låt (beastie boys - girls). jävligt kul för dem att jag av någon anledning hade tålamod som fan, då de spelar låter på repeat tills vi lämnar campet vid 11. åt yttligare en baguette på maserhallen innan pappa hämtar oss. någon olycka på vägen gör att vi hamnar i en bilkö, men det gör mig inget då jag har pringles och pepsi och skrattar åt vad som helst. när jag kom hem ville jag nästan inte duscha för då behövde jag ta bort mina fyra färgglada happy socks klistermärken som var klistrade på mina ben, vilka jag hade fått under natten i visby campet. somnade i alla fall vid 20. vaknade 03 i soffan och skrek med de lilla av rösten jag har kvar "andra våningen" då jag hade drömt att jag hade ett tält med två våningar. vaknade sen 13:40, tio minuter innan jag hade tid på sjukhuset för SIT. känner mig lite febrig fortfarande och är fortfarande i morgonrock. men äh. vad säger vi? vi kör putte i parken på onsdag då? tagga. haha. även fast jag har fått sämsta jobb tiderna och missar allt jag vill se och inte har någon alkohol kvar. nu ska jag ringa lois och fråga henne hur hon har haft det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0