p&l part deux

på onsdagen vaknade man på samma sätt som dagen innan, i panik. ärligt talat gick jag runt första delen av dagen i längtan på jimmy eat world. duschade, sen lade vi oss (fyra tjejer på rygg med händerna knutna på magen) i skuggan. jag somnade och folk därefter kunde inte komma över att jag sover med öppna ögon. träffade också våra nya vänner vid ingången till festivalområdet, men jag dissade dem när det var dags för jimmy. och fy fan va bra de var! var hög på spelningen några timmar b.la. under sahara hotnights. promenaden tillbaka till festivalområdet innan kings of leon var ju det mest random man har stött på b.la. pga att janina gick fram till folk och sa "hej vill du ha en puss" och försökte få mig att göra detsamma. träffade norrlänningar och visby folk i publikmassan. kings of leon var grymma. efter försökte man hitta något och äta men inget tilltalade mig. sen kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi gjorde. inte på grund av berusning, utan att de timmarna bara har fallit bort. vaknade i på torsdagen och lämnade in mobiltelefonen. sedan drog vi och åt varsin fet pizza efter man hade försökt att duscha (failade pga köer). låg i skuggan och käkade samt skrattade till omogen humor i timmar innan man drog på maggio. satt dock lite längre ifrån och myste med kajsa. (älskar också att janina tappar sin inte ens halvätna pizza på marken inne på campingen innan och blir fittsur) efter maggio drog man bort till scenen längst bort för att se all time low. kompisarna satte sig lite längre bort medan jag var nöjd med att vara i mitten på högra kanten. när de börjar dock så är jag trettio minuter senare på andra raden. så jävla sjukt. försökte också sätta mig på en killes axlar men han hade blivit tillsagt av security one too many times. dog på flyziks cuteness när han körade borta i bakgrunden. fick några blickar av alex och var nöjd som fan. innan dear maria berättade alex att de skulle komma och hänga efteråt, bestämmde mig dock för att inte stanna pga 1. hade inget att säga till dem och 2. al pitcher hade börjat på athena. sprang ensam till al pitcher och kom när det var 20 minuter kvar. spelade in det på min mobil med det lilla batteriet jag hade kvar. fyfan va rolig han var! totalt ägde. när han var slut var man glad som fan och stack och drack lite. var tänkt att man sen skulle tillbaka för att se m.i.a. och deadmau5. men man hamnade i växjö campet och blev full som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0