if you run

vill seriöst jobba inom konsertarbete någon gång i framtiden. både pip och peace and love fick mig att inse det. så jävla sjukt. vill också se ännu mer live band. blivit beroende. så jävla mycket grymma saker har hänt de senaste två veckorna. nu ska jag bara ta in allt och ta det lugnt (säger jag nu) fram till rhodos. efter rhodos har man tre proper dagar hemma för att ladda om innan darmstadt. sen börjar jag sista året på gymnasiet. allt är bara så sjukt just nu.

detta inlägget har också skrivits av en AG som har sovit tre timmar (knappt) de senaste 48 timmarna. liksom om ni ville notera. blev jävligt mycket oplanerat supande under pip men det har man inget emot.

nä fy fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0