dead man walking

borde fixa en ordentlig header kanske och så då jag gjorde den nuvarande på 5 minuter när jag var uttråkad. just nu sitter jag och tänker på hur snabbt tiden går egentligen och vad mycket egentligen som har hänt i livet rent allmänt. har blivit jävligt inspirerad på sistonde. igår var jag och spelade bowling med familjer innan le dinner. idag har jag spenderat dagen med några favoriter på sushibar och gustavsvik, needless to say att jag är jävligt utmattad. imorgon åker jag till mamma för att fixa lite smågrejer innan jag behöver packa om och ta flyget till grekland. är ärligt talat inte så taggad på att leva i en resväska och ha familjen så nära inpå i två veckor, men det blir nog bra. ska hitta något fint sushiplace, jogga längst stranden, dricka fina drinkar med syrran och läsa någon fin bok. har inte riktigt insett att jag ska tillbaka till tyskland för tredje gången på ett år sen när jag är tillbaka. jag är så jävla lucky att ha en vän som sophie. när det gäller the future så ska jag i höst fortsätta försöka studera franska utanför skolan och hitta någon bra danskurs att gå på. sen behöver man ett jobb såklart så man kan börja spara till bournemouth och en till gitarr. ska också sluta deppa ihop av att jag inte har tagit studenten än utan njuta av sista året på örebros bästa musikestet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0