hello world i'm your wild girl

getting really excited över utbildningar efter gymnasiet. det finns mer än vad jag trodde. kan köra på musikproduktionsprogrammet på linnéuniversitetet där man kan praktisera utomlands och få jobb på skivbolag. finns också musik & eventarrangör i nyköping som verkar väldigt bra, där finns massor av bra praktiker och man kan jobba (utomlands) med konsert/klubb/festival-verksamhet. åh, det finns också music buisness program i stockholm som är lite mer inriktad på de affärsmässiga aspekterna. (man får även examen i engelsk version). den sista jag har kollat på är music & event management i kalmar, där har man halva utbildningen på rock city i hultsfred. de har också branschinriktade kurser man kan läsa på deras utbytesprogram i england t.ex.

haha, jag låter helt dum kanske, för jag vet verkligen ingenting om universitet eller något, men jag tänkte att det var dags att börja kolla lite.

nu längtar jag som fan tills jag är klar med gymnasiet och bara kan börja leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0