a tiny spark to set it off



sitter i mina favoritkläder. (svarta strumpbyxor, svarta shorts, svart spetslinne + svart hoodie) behöver fylla på förådet kanske. önskan primark fanns i sverige. i klädväg längtar jag inte till sommaren. gillar stora tjocka plagg. kommer bli förjävligt om jag åker till franska riveran med familjen som planerat.

och varför plågar mig själv genom att memorera mitt jävla tal om realismen? hatar det. ska nog skriva klart låten för musikteorikursen istället. får inte glömma csi ikväll heller.

+ denna cover tävlar i min bok om bästa cover med ymas cover på poker face.

++ har kirrat en jobbintervju, det går framåt

+++ har tid hos doktorn min på tors. får se vad nästa steg är i processen för att döda det onda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0