giving up

historia, gehörs och musiklära, ensemble, engelska, franska, naturkunskap.

jag tvivlar på allt nu för tiden. ska nog kolla lite gossip girl. min favoriträtt är korv stroganoff med pasta och mixpåse från knorr. helt underbart. yum.

blir galen. hittar inga bra par svarta stuprör. om de är bra i midjan är de för långa i benen. (32 är för långt). vettefan hur jag ska göra. hatar att man ska behöva sy om ett par nya jeans. kanske blir cheap monday endå om jag får tag på ett par sådana. handlar bara om att ta sig tiden också. 

älska hallon. funderar på att göra någon sån där töntig lista så skriver man något varje dag. jag tror faktiskt att jag skulle behöva det själv. heh.

sjukt egentligen hur beroende jag är av att dela med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0