get nothing from everyone

datorn har krashat inkl skolarbeten som inte har skrivits ut eller mejlats till mig själv. funfunfun. nu ska jag vara lite tråkig och skriva vad som har hänt de senaste dagarna.

i torsdags efter gitarrlektionen på skolan var det körträning i två timmar, sen gick jag och köpte skor med janina (ballerina med kilklack). i fredags hade vi gladiatorerna på idrotten som var sista lektionen. jag sträckte en muskel när jag brottades lite med louise, så nu har jag en stödstrumpa. hehe. sen var det gitarrkonsert på konserthuset i örebro. det gick jävligt dåligt. igår (lördag) köpte mamma reebok skor till mig så om det inte vore för vädret + benet så skulle jag vara ute och gå just nu. sen åt la familia mcdonalds innan myself och bbf blev bjudna på bio (inkl popcorn och läsk). vi såg never let me go. den var bra men tragisk.

blev väckt av ett telefonsamtal från utlandet 03:13 inatt. kunde inte somna efter det utan låg bara och log.

det irriterande med att hårddisken krashade är att mitt cv och allt är där också.

tjugoen dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0