oh

har haft svårt att sova på sistonde. och ikväll är kvällen jag ska sluta försöka, haha. nu ska jag ta bort sminket, ta med coca colan upp på rummet, lyssna på iPoden och räkna ner dagarna till 29 oktober. klockan ska också ställas på 05:00. skulle haft sovmorgon till 11 om jag inte hade franska som första lektion. great. min lärare är en 62 årig fransyska som skriker efter mig när hon ser mig på skolgården. förövrigt köpte jag ett par väl behövda skinny jeans idag. och flygbiljetter. längtar till kulturkrocken. så fuckin härligt ställe. så fuckin härliga personer. väl spenderade 800 kr. förövrigt måste jag sluta förskjuta grejer och ta tag i mitt liv. och jag måste lära mig att vara positiv och trevlig, jag kan seriöst inte fatta hur folk orkar med mig när jag beter mig som jag gör. frissan, tid är bokad i september. längtar tillbaka till det blonda. jag tappar bort alla mina kläder också. damn. just nu önskar jag att jag var färdig med skolan och kunde göra vad fuckin som helst. oh, jag har så mycket jag vill göra så jag skulle dö av beslutsångest. ne, nu ska jag spela gitarr. kan lite på the pretty reckless "miss nothing", "kiss and tell" (ymas) och "theapy" med all time low sitter någolunda. haha. min framtid. en gitarr och coca cola i en stor härlig säng. låter fint för min del. men för att koppla tillbaka till början, önska mig lycka till. får se om jag får några timmar sömn. kommer vara största bitchen imorgon i skolan. men who cares?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0