jag önskar jag bodde utanför en storstad ibland.

då kan man, som min syrra, åka på konserter lite när man vill. då blir det inte så dyrt. b la sum 41, biffy clyro och travie mccoy kommer till sverige inom kort och jag önskar att jag hade möjligheten att gå! nu är det ju så att jag sparar pengar till tyskland under höstlovet, så det är största anledningen att jag inte kan gå på dessa. men jag är säker på att det blir värt det efter jag har varit i tyskland. jag saknar min lilla exchange student. nu ska jag vara en tönt och hålla koll på hur många dagar det är kvar till avresean.  - 46 dagar.

jag måste seriöst åka och se youmeatsix någon gång inom snar framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0