getchoo

skulle skära gurka för att äta med dipp. skar mig på tummen. först inge blod, sen lite. blev excited, fotade lite. (blod är ju coolt). men sen kom det lite mer blod, och lite mer. kunde inte stå upp längre. föll ner på köksgolvet. tummen pumpade ur blod. fick till slut tag på telefonen och ringde mamma (som är i danmark) och hon fixade så brorsan kom upp nerifrån källaren. nu är jag omplåstrad och mår lite bättre efter lite mat och harry potter läsande. hehe. så kan det gå en lördagskväll.

idag hämtade jag föresten ut mina biobiljetter till harry potter. hade "maraton" med ella igår, (såg bara en film, snackade mest om hp annars). är sjuk taggad. gick sen till musikbutiken jam och blev sugen på en till gitarr.

imorgon ska jag försöka spela gitarr med tummen. ska plötsligt spela massor inför folk. nervöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0