maybe you should've tried harder


wow! that's a lot of pictures of me. bilder från veckan.

monki öppnar äntligen i örebro på torsdag! funderar på att gå dit och gå runt i nybyggda träffpunkten efter/innan min gitarr. rädd för att 13 åriga tjejor med brunkräm kommer vara där dock. aja. mamma skulle ge mig lite pengar. måste prata med henne om arvika. hoppashoppashoppas! hon verkar vara beredd och låta min 15 månader äldre syster åka till pier pressure för att se paramore igen, då borde jag få åka till arvika! jo, paramore - till sverige igen! de enda banden som jag lyssnar på kommer aldrig hit. elr. all time (b)low var ju här i september, jag var inte där då. youmeatsix öppnade för paramore i november, jag var inte där. men mina systrar var och jag hörde genom telefonen. sen var 3oh!3 och katy perry här i feb 09 och det är det enda jag har varit på! nej, det är dags att börja gå på lite konserter känner jag. låt oss börja med arvika sen kanske någon i europa när jag semestrar med familjen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0