down but not out

i am who i am - the cab

vill bara säga att det finns en person som jag tycker riktigt synd om och önskar att den kunde ta tag i sitt liv och att mitt namn blev utvalt för att vara på anarbor's thank you poster som kommer vara med i #3 pre-order paketet på anarbor.net. synd att det kostar 40 dollar bara... plus frakt. tull m.m.

imorgon öppnar monki i örebro och det är massa erbjudanden på träffpunkten också. härligt. dit går jag nog mellan skolan och gitarr lektionen. just det, gitarren. fick 21 guns som låt till imorgon.vilket jag tycker är lite små kul eftersom min lärare är typ 1.55 och medelålderskvinna som lyssnar på ted gärdestad. hehe. jag har haft hela eftermiddagen på mig att spela men jag tog en härlig powernap och såg ett skins avsnitt.

jag saknar min lilla utbytesstudent som är i luleå med hennes orginasation. ska hitta någon fin födelsedagspresent till henne.

nu måste jag spela lite green day innan greys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0