will you catch me baby?

jag tror matilda/janina har smittat mig. sitter och gör historian. ska spela lite gitarr sen, men det är svårt att slita sig från itunes.

NO ONE CAN TOUCH US - SING IT LOUD (FEAT. ALEX GASKARTH FROM ALL TIME LOW)
awesome låt. jag längtar till nytt all time low och en sverigekonsert(?)

WASTING TIME (ETERNAL SUMMER) - FOUR YEAR STRONG
nytt album 09.03.2010 "enemy of the world"

WISH YOU AWAY - THERE FOR TOMORROW
there for tomorrow är verkligen grymma

HORNZ - 3OH!3
den 22a är det 1 år sen jag såg dem. känns som igår. underbar konsert. de borde ta "too fast for love" turnén med cobra starship till europa. nytt album i sommar. de vet inte vad det nya albumet ska heta och hoppas de kommer tillbaka till sverige under 2010 (svar på frågor jag frågade vid något live announcement (om turnén) för några veckor sen)

HARD TO SWALLOW - YOU ME AT SIX
jag skulle verkligen gått när de öppnade för paramore i november. aja. nya albumet är så jävla bra och jag hoppas på sverige när de ska announcea eurropa datumen.

PRACTISE MAKES PERFECT - CUTE IS WHAT WE AIM FOR
gud, jag saknar cute is what we aim for. var ett sånt jävla bra band.

LET GO - MIDTOWN
när vi snackar jävligt bra band. gabe från cobra starships tidigare band. they should get back together

PAVLOVE - FALL OUT BOY
texten gör låten

COLOURS - THE ROCKET SUMMER
nytt album "of men and angels" 23.02.2010

Kommentarer
Postat av: paulina

bästa musiksmaken. oh ja. man sitter med musiken i timmar när man egentligen har annat att göra! alla behöver seriöst komma till sverige.

2010-02-17 @ 22:20:46
URL: http://paulinatrinh.blogspot.com
Postat av: Sofie

grym musiksmak hörru:D

2010-03-16 @ 21:24:52
URL: http://ssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0