nu fan !

blev jävligt sugen på att skaffa mig en subsciption av någon tidning. står mellan kerrang!, rocksound och alternative press.



en årsprenumeration av kerrang! (52 nr) skulle kosta runt 1200kr. alltså cirkapris 23kr per nummer.




en årsprenumeration av rock sound (13 nr) skulle kosta runt 530 kr. cirkapris 40kr per nummer.



en årsprenumeration av alternative press (12 nr) skulle kosta cirka 350 kr. cirkapris 30kr per nummer.

jag tycker att tidningarna i princip är lika bra och man skulle tjäna mest på att ta 52 nr av kerrang! dessutom så kommer det då ett nummer i veckan. men frågan är om man är sugen på att punga ut 1200kr direkt. jag är mer familiar med rock sound men blir billigast med alternative press. får se vad jag gör.

Kommentarer
Postat av: paulina

ja behöver det där nummret av rocksound. en tidning varje vecka låter inte fel!

2010-08-23 @ 10:55:11
URL: http://tastelikefire.blogspot.com
Postat av: helena

alternative press är min favorit

2010-08-23 @ 17:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0