the words you don't swallow



anarbor's debut record "the words you don't swallow"

jag älskar den! jag tog 2 bussar senare till skolan idag för att lyssna klart på albumet en tredje gång. fick paketet i fredags men öppnade det inte föräns igår då jag kom hem från pappa. innehöll som väntat en tshirt (bilden), en shotglas, ett armband, cdn (bilden) och thank you postern. är dock lite sne på i vilket skick sakerna var när jag öppnade paketet. lite smutsigt och tillknycklat, men det som gjorde mig lite mer besviken var att mitt namn var inte på postern som utlovat! (har kollat igenom tillsammans med familjen flera gånger)
   fick ett personligt medelande (DM) på twitter den 21 mars (en månad efter att "tävligen" avslutades, i det stod det "yo congrats, we're gonna print your name on the poster, we're only printing 250, but we have some still avail." och sedan en länk till sidan där jag gjorde köpet. (bara 250 fans namn valdes ut för att vara på den, jag var en av dem) postern var egenligen the main reason varför jag beställde paketet (som kostade 580kr totalt). men jag är glad ändå för albumet är så jävla bra. men ändå, det är en riktig bummer för jag hade förväntat mig att se mitt namn på den fina stora postern.

skickade iaf ett DM tillbaka till anarbor's twitter konto och skrev "my name is supposed to be on the thank you poster in the #3 pre package. i can't find it. am i blind or is it a mistake? /agnes köpberg", förväntar mig inget svar direkt egenligen...

för att avsluta positivt har jag gått runt och sjöngt på albumet hela dagen. jag vill lära mig "useless" på gitarr. så jävla fin låt. hehe. lär inte bli lätt dock.


Kommentarer
Postat av: neah

sv: Tack för tipsen! Går inte på p-piller och tror inte jag ska göra det på ett tag heller, men ska kolla upp Naproxén!

2010-04-26 @ 21:48:41
URL: http://monadyc.blogg.se/
Postat av: paulina

yo. lite avis. vad blev frakten på? :) men what. inte okej med namn missen!

2010-04-27 @ 21:56:46
URL: http://paulinatrinh.blogspot.com
Postat av: Linnéa

råkade klicka mig in här...



sjukt nice album ju! aldrig hört förut. tack för bandtipset ;)

2010-05-19 @ 23:29:32
URL: http://ordetvarmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0