you know that type of shit just don't work on me

det är dags att ersänna, jag har funderat på att ta bort bloggen ganska länge nu. det gör jag fortfarande. jag känner att jag inte får ut något positivt av den. jag skulle sakna att ha någonstans att skriva av mig, men jag kanske startar en ny blogg och börjar om med allt från början. ny design, nya läsare, och en ny jag. som sagt, det här är något jag har funderat på en längre tid, men inte bestämmt mig för. det är mycket snack men ingen verkstad. därför skulle det vara kul om någon av er få läsare ville kommentera angående detta. jag skriver inte det här inlägget så jag ska få massor av 'åh, nej. ta inte bort bloggen, den är ju jättebra' -kommentarer. utan jag vill ha åsikter från en opartisk tredje part. tror ni att det kan vara bra att starta om från scratch och släppa allt?


Kommentarer
Postat av: paulina

ja varför inte, det kan vara bra med förändringar :)

2009-09-05 @ 00:47:13
URL: http://paulinatrinh.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag har också tänkt i de där banorna själv. Jag skulle vilja ha en nischad blogg, men samtidigt så vill jag ha någonstans att skiva för mina vänner också. Det är jättesvårt och man blir som kluven :/

2009-09-05 @ 13:34:07
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0