we have got to get out of here. in our darkest hour

igår så gick jag från karro (skolan) till gustavsvik (badet) på 20 minuter, ganska bra tycker jag, då det är kanske 4 km. sen simmade jag 30 vändor (1 vända = 50m) och sen gick jag tillbaka till busshållsplatsen. jag var riktigt nöjd igår eftersom jag inte har motionerat sen maj!

idag började jag klockan 8:00. vilket betydde att jag behövde gå hemifrån 07:00. inte fullt så roligt. eftermiddagen var iaf kul jag först hade GEMU (gehörs -och musiklära) och sen ensembel. efter det så gick jag till bibloteket och skrev ut samhällskunskapslärarens föreläsningar och låttext till sången imorgon. sen gick jag till kanslit och köpte notblad och sen fixade jag pärm. fick mycket gjort idag känns det som.

imorgon börjar jag 11:50 och slutar 14:30. skönt eller vad?

idag fyller ju också joetroh 25 år! tänk hur snabbt ett år går!

obs. jag får inte glömma a rocket to the moon's skiva som kommer ut 13 oktober.
dessutom släpps hot mess i sverige om 23 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0