ever since i was eight or nine

nu lyssnar jag på broder daniel på ellas begäran. helt okej bra.

sitter hos ella som sagt. ska mysa ikväll med chips, läsk, 500 days of summer & the boat that rocked. vill bara förtydliga att mitt namn är inte ag. utan uttalas A-G. man uttalar bokstavelserna separat. så inte folk går och tror att jag heter aaag. got it. hehe, jag har kallats AG sen fyran så jag ser inte mig själv som agnes. intressant? i know. nu lyssnar jag på always dirty, never clean med anarbor. riktigt fuckin bra.

edit: ella ville att jag berättar att det var HON som gav mig namnet (AG). hon är riktigt cool och kommer tjäna pengar på det en dag när jag blir en zuperztar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0