HEEHHEHE

hehe, jag har inte hållt mitt löfte om att ta bilder och lägga ut här och skriva ett helt fantastiskt blogg-inlägg. men whatever, jag brukar inte hålla löften. En av mina bästa egenskaper!

Idag har jag istället badat i en sjö (första gången i år!), solat, ätit rabarberpaj, uppvaktat min mamma och mormor för att det är mors-dag, firat min kusin som fyllde 21 och bränt mig på axlarna.

För att detta inte ska bli ännu ett helt meningslöst inlägg så ska jag berätta vad AG har skrivit i sina senaste sms till mig:

2009-05-29 12:55
"Tja! Nu är jag i danmark. Ska snart äta sen åka färja till tyskland. Jag är exited och glad. Vad gör du? Jag har varit vaken sen 03:10 och sovit 15 minuter :)"

2009-05-30 13:32
"Vi är i berlin. Det är en huge demonstration för inbördeskriget i sri lanka. Dricker starbucks och ler. Jag har det bäst här. Mer suck and blow ikv. MIss u <3"

naw jag saknar min lilla loppa. Hon har säkert the time of her life :D
nu ska jag sova, naatti

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool blogg du har!

2009-06-01 @ 18:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0