shaaaaaake that ass for me


Hej, Ella här. Jag gästbloggar medan AG är på klassresa. Och jag tar detta HÖGST SERIÖST, bara så ni vet.
Klockan är 01.09 och jag har precis kommit hem från en vild party kväll med julia, som tyvärr slutade lite tidigt. HEHE, inga kommentarer förrutom att jag har haft kul :D

Innan jag går och lägger mig tänkte jag bara berätta hur min önskelista ser ut just nu (det är ingen ordning)
- svart skinnjacka
- svart jacka
- rosa leoparsmönstrad kofta
- turkos leopardmönstrad kofta
- rosa jacka
- lila klänning
- turkos klänning
- svarta ballerina skor
- svarta flipflops
- svarta högklackade skor med trä-klack
- svart skinn väska
- locktång
- underkläder
- bikini
- fint hår
- fint ansikte
- fin hy
- ett icke psykiskt sjukt huvud
- ett lyckligt liv

Man kan ju alltid drömma, ni vet.

Imorgon ska jag ta bilder och lägga ut här. Och så ska jag skriva ett helt fantastiskt blogg-inlägg.
men nu ska jag sova, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0