when the pieces don't fit anymore

nu har jag sökt sommarjobb till landstinget (både vård och städ/kök/kontorsarbete) och burger king. nästa vecka ska jag gå till öbo (örebro bostäder) och i början av april ska jag till arbetsförmedlingen. jag är fast besluten om att få ett sommarjobb i sommar. jag behöver pengar att leva på!! (man får varken barnbidrag eller studiebidrag sommaren mellan grundskolan och första året på gymnasiet). så senast den 11 maj får jag svar från landstinget. vid det laget borde jag ha fått en primillinär ansökan till gymnasiet. :)

jag längtar till massa grejer nu. men framförallt till vår sista konsert någonsin på karl johan! det är bara en månad kvar!

dagens låt: cobra starship - guilty pleasure

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0