little do you know, she already takes crack

jag hatar svensk musik, svenska filmer och svenska böcker
jag är inte så social med folk jag inte känner. säger knappt hej.
jag tänker ofta på hur mitt liv skulle sett ut om jag föddes i usa eller england.
jag tänker aldrig gifta mig
jag lyssnar alltid på musik i dushen
jag drömmer ofta om gymnasiet nu för tiden
jag önskar ofta att jag hade en skitsnygg stil
jag älskar sommaren, trots mina allergier
jag följer onödigt många tv program
jag är skittrött på skolan. det enda roliga är musik och engelska.
jag vill åka på ett 'high school year' i usa.
jag går på en musikskola.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jiullslssssss JULIAA : hihihihihihihiihihhiihhihi du är COOEWWWLWLLLL AGGGNNEEEESSSS det är lite no life att kommentera hela tiden när du ändå inte kan svara. men ja ghar inget liv så GUILTY där vavavavavava. jag är seriöst övertänd. en som börjar på D ( duvet hihi ) sa just att han ''kom precis'' och jag misstolka SOM FAN men jag tror han medade det ICKE SNUSkiga .

2009-03-10 @ 23:02:40
Postat av: aat

Sv; Åh va härligt! Hmm.. Nja, jag är tveksam, men jag har deras skiva så kan skicka över via msn eller liknande? :)

2009-03-11 @ 12:15:21
URL: http://aat.blogg.se/
Postat av: Anonym

böcker, musik och filmer som är svenska kan ha samma innehåll som ngt som är på till exempel engelska. ett verk är inte dåligt för att det är svenskt. rata inte lr döm inte ut allt du först inte tror du gillar

2009-03-11 @ 19:38:49
Postat av: ella up yoours

hhehehehehehe jag gillar kommentaren innan

timbuktu <3

2009-03-11 @ 20:51:05
Postat av: ella igen

nu blev jag sugen på svensk musik bara för det. så nu ska jag lyssna på håkaaaaan

2009-03-11 @ 20:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0