say the word, it's over




ny tshirt från carlings. jag längtar ihjäl till sommaren!

idag har vi studiedag så jag tänkte att jag skulle vakna tidigt så jag hann skriva cv och personligt brev, kolla på **** live in phoenix och hinna plugga innan huset invarderas av syskon. men jag vaknade vid 13:30 så jag kan ju glömma de två sista. 

Sitter alltså och skriver ett cv med hjälp av olika sidor på internet. men det är svårt för de flesta är anpassade för vuxna som har mycket utbildning, liksom, vad ska jag skriva? tips vore guld.

dagens låt: four year strong - prepare to be digitally manipulated
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Um, checka arbetsförmedlingens hemsida, och sen deras sommarjobbsavdelning, heter typ Avstamp. Där kan man fixa typ ett cv, ävon man inte har jobbat ^^ Typ fylla i lite grejer om mål i livet och grejer.

Själv kom jag på det EFTER jag skickat in alla mina ansökningar. ._.

2009-03-12 @ 22:25:24
URL: http://ohyikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0