i just leave you with this kiss

jag ska börja träna oftare och regelbundet. gick i 1 h igår och likadant idag med ella. skönt att bara prata om allt mellan himmel och jord.

jag har börjat bli helt totalt taggad till vår sista konsert någonsin med karl johan och sedan prag med nian och avslutningsfest. allt kmr bli så underbart.

på sistonde har jag blivit helt kär i skor och ska inhandla massor av par i tjeckien/tyskland. :) haha va töntig jag är.

någon som vet var man kan köpa en matt svart ögonskugga? alltså utan något jävla glitter i? vore bra om det fanns någon under 100:-.

Kommentarer
Postat av: victoria.

om han är!

2009-03-16 @ 20:40:32
URL: http://victoriamedc.blogg.se/
Postat av: ellispellis

håkan hellström - jag har varit i alla städer

jävligt bra låt.

2009-03-17 @ 18:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0