good girls go bad

som några vet så släpper new york bandet cobra starship sitt tredje album 'hot mess' den 11e augusti. och nu har deras första musikvideo från albumet släppts. 




själv har jag inte lyssnat på låten alls, utan bara sett videon pga att jag vill vänta med att lyssna på låtarna tills albumet kommer. om du gillar det här ska du även höra en annan singel från 'hot mess' -  'pete wentz is the only reason we're famous'

videon är iaf wack så njut av 'good girls go bad' feat leighton meester. (from gossip girl)
 
Cobra Starship |MTV Music


Kommentarer
Postat av: Anna/Lima

Jag älskar låten! ;)

2009-06-29 @ 21:35:43
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: ellllllllls

jag hörde den för en vecka sen. den är så jävla beeeeeeeeeeest. kan inte sluta lyssna.

och jag saknar dig. och jag tror jag har fått hudcancer. pyzzzz

2009-06-29 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0