technically our marriage is saved


dagen:
vaknade, titta ellen degeneres, åt gorby's, gjorde i ordning mig, lyssnade på musik, tog bussen till stan, bio med maria, hem, fotade, plocka smultron, (datan) och kollade på so you think you can dance.

r.i.p. patd.
jag vet att panic at the disco fortfarande finns kvar, men det är endå en del av det som dör på något sätt tycker jag. det kommer inte vara desamma. panic kanske nu blir sämre, eller bättre. vem vet?
jag kommer ihåg när jag hörde 'i write sins not tragedies' för första gången. jag blev tagen av videon. jag tyckte den var lite läskig men spännande. sen kommer jag ihåg att jag kollade upp lyricsen på letssingit.com och sjöng i texten hela helgen. jag hade den på repeat på itunes på högsta volym i en liten sketen trea. mina familj fick stå ut. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0